6720 Szeged, Arany János utca 7. VI. emelet +36 (62) 898 203 +36 30 619 96 07
Jelentkezz induló informatikai képzéseinkre!

LEAN Menedzsment: Kaizen E-001198/2015/D015

LEAN Menedzsment: Kaizen E-001198/2015/D015
LEAN Menedzsment: Kaizen E-001198/2015/D015 képzésünkre

KAISEN

 

A „Kaisen filozófia” a vállalati hatékonyságnövelés és veszteségcsökkentés metódusának megismerése, alkalmazása elsősorban a gyártás és logisztika területén. A lényege, hogy a problémákat kezeljük és a felmerülését követően az érintettek bevonásával olyan intézkedéseket hozzunk, hogy az egyes problémák többet ne ismétlődjenek meg.

Mivel a módszer alkalmazása hatékonyságjavulást eredményez a teljes szervezetben: pénzügy, beszállítói hálózat, IT, termelés, így nagyon könnyen mérhetővé válik a megtakarítás képzése.

 A Lean módszertana egyesíti a nemzetközi minőségfejlesztés elismert gyakorlatait. 

Ha minél magasabb színvonalat, átláthatóbb termelési folyamatokat és a lehető legkevesebb selejtet szeretne viszontlátni termelési outputként, akkor Önnek szól képzésünk.

Veszteséget csökkentünk.
Veszteség =
felesleges mozdulatok
felesleges műveletek
felesleges mozgatások
felesleges termékek
felesleges keresés
felesleges információ
felesleges ellenőrzések
felesleges idő
felesleges raktárkészlet
felesleges munka.
Mert ez mind pénzbe kerül.

Célja: A lehető legkevesebb költséggel, a folyamatok fejlesztésével a teljes vevői elégedettséget elérni.

 

 Kinek ajánljuk?

  • Azon vezetők számára, akik szeretnék racionalizálni a gyártás, szolgáltatás, illetve az ahhoz kapcsolódó folyamatok összességét a hatékonyság és a vevői elégedettség növelése érdekében.

 

 

 

"A kaizen (japánul: 改善) egy japán módszer, amely szerint az élet minden területén, ahol emberek tevékenykednek, meg lehet valósítani, azaz mindig jobbá és jobbá lehet tenni bármilyen tevékenységet és így annak eredményét. Igaz a termelésben és szolgáltatásban ismeretes elsősorban, de otthon, az iskolában, szállodákban, raktárakban, reptéren, a gyártásban, mérnöki és üzleti területen mindenhol alkalmazható. Inkább elterjedt és vállalatoknál használnak a folyamatok hatékonyságának növelésére, a minőség javítására és a kitűzött egyéb célok elérésére. A kaizen összetett japán szó, mely két Kanji(Kínai jel)-ból áll, jelentése: változtatás (kai) a  (zen) irányába.

A Kaizen egy olyan folyamat, melynek célja túlmutat egy egyszerű termelékenységjavításon. Ez egy olyan folyamat, ahol jól végzik a munkát, emberközpontúvá teszik a munkahelyet, megszüntetik a túlzottan kemény munkát, és megtanítja az embereket, hogyan kell tudományos módszerrel kísérleteket elvégezni munkájuk során, és hogyan kell megtanulni felismerni és felszámolni a veszteségeket az üzleti folyamatokban. Összegezve a folyamatok emberoldalú megközelítését és a termelékenység növelését jelenti. "
Wikipedia

Elméleti óraszám: 18
Gyakorlati óraszám: 12
Összes óraszám: 30

Vissza
© IntroWeb | 2017 - Weboldal készítés, SEO